search
menu
person

NEWS AND UDATES


12:01
תודה אבא עבור הדנייפר הפרט

הבתולים איבדתי מאוחר מאוד. החברים שלי כבר התפארו עם הרפתקאותיהם, במהלך חלונות משותפים, שתקתי בצניעות - לא היה לי מה להתרברב. אני זוכרת עם איזה קנאה הסתכלתי על החברים, שהובילו למפלגותינו ונישקו אותם ממש ליד השולחן.

ביום ההולדת השמונה-עשרה שלי, אחרי קרובי משפחה, שותה סכום הוגן של משקאות חמים שונים, נסעו בבית, אבא שלי ניגש אלי. הלכנו למרפסת, הוא הושיט לי סיגריה.

- ברי. יודע מה עשן.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, אלה שרפים את הרצון להופיע לטובה על החגיגה, מטפלים בידו עם בחורה בהירה. הרווחים הזו די די, על מנת לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

אתה כבר מבוגר, אז להפסיק להסתתר, הגיע הזמן להפוך לגבר.
- תודה, - הדלקתי.
- דרך אגב על גברים, תגידי לבני, אבל כמוך עם בנות? עם זאת, אתה לא יכול לענות אם אתה מבלה את רוב הזמן עם ספרים, זה אומר שזה לא הולך.
- גם paaaa.
- בקצרה. אבא משך כרטיס ביקור מכיסו. - הנה המתנה שלי.
סקרתי כרטיס ביקור, ילדה יפה בביקיני הכחול תוארה בו. בנוסף, היה שם טלפון ושם - Vika.
אבא, זה אנשים dnipro?
- להתקשר מחר ב 15 30, תוכל להסביר הכל.
למחרת, בדיוק 15 30 אני הבקיע מספר עם כרטיס ביקור ושמעו רך לכאורה קול רטוב קטן.
- שלום, אני Vika, דנייפר פרטני, ממה שאני יכול להיות שימושי?
- Eeee, אני, כרטיס הביקור החדש שלי נתן ואמר להתקשר.
- מה השם שלך?
- אנדריי.
- אנדריי, בוא 16 30 על שדרות פרחים 12, דירה 36. אני מחכה לך.

בזמן שקיבלתי, לא היו מחשבות נעימות מאוד בראשי. היא זונה, בפעם הראשונה צריכה להיות כמו אהבה. סקס הוא gadko. אני לא רוצה אז, אני לא רוצה להתחיל עם רות! אבל נזכרים בתצלום של הילדה על כרטיס הביקור, זרקתי את כל זה מהראש שלי, והדייק שלי משך את המכנסיים הקצרים שעמדו ליד דודה עבה, מתסכלת באי-רצון והפנה את בתו השמנה אל החלון. דירות דיסקרטיות בחיפה

ב 16 30 התקשרתי לדלת היקרה. פתחה את דלת ויקה עצמה, היא היתה באותו ביקיני כמו בתצלום, שעליה נזרק חלוק קצר עם דפוס מזרחי. הייתי נבוך במסדרון, הסרת נעלי התעמלות.

- בוא, אנדריי, שתשתה? ויסקי, ברנדי, וודקה, אולי קצת יין?
- האם יש לי תה ירוק?
- בהחלט. - ללכת לסלון, אני אביא הכל עכשיו.

הסלון היה ספה מפוארת עם כריות כתומות מצחיקות, תמונות של נופים שונים היו תלויים על הקירות. בפינה היתה טלוויזיה יפנית ענקית. "לא רע ליחידים" - חשבתי, "כנראה, האהבה המכירה היא רווחית". החדר נכנס לוויקה עם מגש, שעליו היה קומקום קטן וספלים קטנים. החלטתי להיראות משוגע.

- אולי נמשיך מיד לעסקים, מה הם טקסי תה אלה?
- מה שאתה רוצה ללכת?
- VIKA, אתה זונה, אני לקוח, אתה כנראה לקבל כסף במשך זמן מה, אז לא נאבד אותו, להתפשט ולהמשיך לשירותי מין דנייפרופטרובסק.
- אתה יודע, אנדריי, אני שמח לראות את עצמי לא זונה, אבל הגאיות, אשר נותן לאדם לא רק פיזי, אלא גם סיפוק רוחני.
אחרי זה, כל בראבדה שלי נעלם, אני מתפתל תה תה, הסתכל על הנופים, אשר ויקה הסירה את עצמה, ואפילו שבלד את האלבום עם רפרודוקציות של "הולנדית צעירה". פתאום, ויקה התיזה לי. ירדתי למטה. היא נשענה לאחור על גב הספה ועצמה את עיניה. חיבקתי אותה וניסיתי למצוא את שפתיה. להפתעתי ענתה לנשיקה.

- חשבתי שאנשים בשפתיים לא מנשק. הוא אינו כלול בשירותי מין.
- והיום יש לי יום חופש, - היא חייכה ושמחה את החלוק.
הושטתי יד שוב ולחצה את שדיה.
- אנדריי קל יותר, - היא קמה מן הספה, שמטה את החזייה והתחתונים ושאלה - אני מחבבת אותי?

אני עדיין לא אוהב אותה. רזה, ברונטית אלגנטית, גבוהה מספיק, אבל לא ארוך, עם חזה אלסטי יפה ומותניים דקים. אילו לא ידעתי שהיא זונה מקצועית, לעולם לא אאמין שכזה, להיות בעל יכולת כזה יכול לתת סקס תמורת כסף. אני זוכרת שהייתי מאוד פגעתי בכך שערה על הפביס שלה היה גזוז בצורה של ברק. - Daaaaa, בלעתי, ללכת אלי.

Vika צנח לפני על ברכיו, משך מכנסיים קצרים, ואז הבנתי כי רק שלי עומד כמו חבר של חבר הופך רך כמו מלפפון ארוך. אני חושב שאני אפילו מסמיק. הנערה שראתה את הבלבול שלי, ביקשה לעצור את עיניו ולסמוך עליה. זה בדיוק מה שעשיתי. היא בילתה את הלשון בחבר שלי, והחלה ללקק את הביצים שלי. ואז, הלשון שלה, שוב ניגש לחבר וראשו היה בין שפתיה. הבשר שלי הבין מה הם רוצים ממנה והתחלתי להגדיל. כאשר חבר הגיע לגדלים, העזתי לפתוח את עיני. סוג של ויקינה ראש קצב נעים במפשעה שלי כל כך נרגש אותי כי מיד סיימתי את פיה. ויקה חנק, טפטוף של זרע טס דרך אפה על בטני. היא בלעה והביטה בי.

- סלח היקר שלך, אתה יכול לראות יותר מדי זמן בלי אישה, אז היה עוד זרע ממה שאני יכול לבלוע לפעמים. היא חייכה וליקקה את מה שנותר על בטני.

אנחנו כבר מקיים יחסי מין במשך זמן רב, בתנוחות שונות ובמקומות שונים. מטבח, אמבטיה, מרפסת, פה, הנרתיק, התחת האלסטי שלה, הזין שלי ביקר בכל מקום. עזבתי מוויקי בערב. אבא חייך ביודעין ושאל.

מאוחר יותר גיליתי כי Vika, כמו אנשים רבים Dnepropetrovsk היה הגבוה ביותר בתשלום בעיר שלנו. ושעה אחת היתה שווה את זה כמו המנהל האמצעי שנצבר במשך חודש. ובכל זאת, הבנתי שאבי שילם אותה בעוד שעה, ואני ביליתי שבע שעות.

ליישם את השאיפות שלך בישראל קל אם אתה אישה ארוטית מן הפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3200 יורו.

לא ראיתי עוד ויקה. שמועות הלכו לארצות הברית ופתחו את סלון המרווח בניו אורלינס. אחרים אמרו שהיא קשורה בזנות ונישאה למורה פשוט. שם היא עכשיו אני לא יודע. אחרי זה, היו לי הרבה נשים, ויחידים של דנייפרופטרובסק וזונות של ערים אחרות ואנשים אחרים ובנות חפות מפשע, אבל בפעם הראשונה, הפגישה הראשונה שלי עם אישה, עם וויקה בודדת אני זוכר לנצח. הרבה יותר מאוחר למדתי כי במערב, אבות רבים לשכור זונות כדי להפוך אותם מבני האדם שלהם. אבל אנחנו לא במערב. אז, בזכות אבא המתקדם שלי לתת לי ערב בלתי נשכח. ולתת לו להיות סקס תמורת כסף, אבל לא היה עוד סקס כזה כמו בפעם הזאת. תודה אבא מתנה!

Просмотров: 88 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar