search
menu
person

NEWS AND UDATES


02:02
תנוחה של גדר במין: למעלה - 10 האפשרויות הטובות ביותר וסודות התהליך

סוד הפופולריות של התנוחה מאחור הוא בעצם לא סוד: הדבר הוא כי תנוחה זו יש הרבה יתרונות, החל, כפי שכולם יודעים, נפלא בתחושה זוויות של חדירה וסיום עם השותף הנוחה שלך לרצות את שלך הגוף עם הידיים, שווה רק קצת להישען למטה. אבל גם אז יש תנוחות למין בחלק האחורי, אשר יכול לגמרי למיין, כמו בראשות, סגנון כלבלב קלאסי.

התוכן של המאמר

1 10 אפשרויות תנוחות במין 2 זה לא אכפת, רק שובר 3 כלבלב סגנון - Sweetheart מין מיקום עבור רוב הזוגות 4 תנוחה גמל - אפור על גבה מאחור 5 קפיצה צְפַרְדֵעַ 6 arrow amuro 7 מהווים כפות בצד 8 תנוחה ספא חוצה 9 אקרובטי אֶטיוּד 10 יושב על זה - תלוי, חלל אליו 11 מיקום ג 'יין, או מנוע נחת 12 מיקום בלרינה - שיווי משקל וטקט 13 מיקום לבלוע - על רגל אחת

10 תנוחות תנוחות ב- Sex10

ציד חם

שום דבר מורכבות: לשים את השותף אבל את קצה המיטה או הכיסאות ואת הכיתה, להיות בחזרה אליו. לידיעתך, בתנוחה זו תוכל לסמוך על הרצפה, כדי לשלוט על העומק ואת המהירות של החדירה, ואת השותף שלך הוא כלום לא מפריע, לשים את זה בעדינות, כדי להפוך את הדגדגן שלך או גם להגיע לאצבע אל הפטמות.

לקום ולקחת

מבינה, שם תנוחה זו נוחה? במקלחת. אנשים מעטים יודעים מה אתה חוזר לשותף שלך להישען קדימה כפי שהוא יהיה גם נעים בשבילך. השותף שלך יכול להחזיק אותך על פרקי הידיים או לרגליך, ואתה תרגיש את הגירוי תחת אחד זווית שלא חשבה בעבר!

עגלת יושב

ביי השותף שלך יושב על קצה המיטה, אתה מסתמך על הידיים של הרצפה, מניח את האגן ברכיו. הרגליים שלך צריך סוף סוף להיות משני צידי ירכיו כאשר חבר, לשים את זה בעדינות, יהיה לדלוף לך. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי החידוש של הרגשות יהיה להפתיע אותך ולכן, אם אתה הולך עוד יותר, השותף שלך יכול אפילו, כפי שכולם יודעים, מעט לעורר את חור האנטלי שלך!

כף

לְלֹא דוֹפִי מיקום למי, באופן כללי, אוהב להתחיל, איך רובנו רגילים לדבר, היום שלך ממין. בשביל זה אתה גם חייב שכב בצד, השותף שלך נלחץ לך מאחור ומגיע בך. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שירותים שאתה יכול מעט לכופף את הרגליים בברכיים ולהדק אותם לחזה. יש לציין כי אתה לא להרים, כי יש לך את שתי הידיים חינם ללטף, אז אתה לא יכול להגביל את עצמך אַרְנָק.

נָחָשׁ

לשכב על בטן, מתיחה את רגליו וגבוה את רגליו. אפשר לשותף שלך לקחת אתה מאחורי עמדה זו. כל היופי של יציבה זו היא כי חזק יותר לך לסחוט את הרגליים, כך השותף שלך הוא סינון. חוץ ממך אתה יכול כל הזמן, בסופו של דבר, לשים לב הדגדגן שלך.

גלגל עגלה

זֶה התנוחה היא יותר כמו פיזית, אבל זה לא הופך להיות לפחות סימפתטי. קבל על כל ארבע ולאפשר השותף שלך תרים אותך מאחורי הרגליים. מיד עם זה clas על רגליו רגליים ההתנגדות כאשר הוא נכנס לך. כמובן, כולנו יודעים היטב מה השותף שלך פשוט צריך לנסות, כדי לשמור על איזון, ולכן - זן את הידיים, אבל התוצאה תספק נהנה שניהם.

Pose אתר יושב

כותרת לגמרי סוף סוף מצדיק את עצמך. תן לשותף שלך לשבת על המיטה, למתוח את הרגליים קדימה, אתה יושב על זה מלמעלה. מתברר משהו ממוצע בין תנוחת הרוכב וכלב, עם היתרון שהשותף שלך יכול לעורר התאים והשדיים שלך, אתה מציב את הקצב לכל התהליך.

רוכב Digid

על ה הפעם הפיכות nicokih עשו לאיכות גבוהה, כפי שאנו מבטאים, ראש. רק אוכף השותף שלך, בזמן שהוא שוכב על המיטה. בשבילך אתה צריך לשבת, איך אנחנו מביעים, עם הגב שלך, אתה יכול תקשיב לרגליו כדי לשמור על איזון. ללא ספק, ראוי להזכיר כי עכשיו כל הכוח שלך ידיים, ואם השותף שלך מרים רגל אחת, אתה יכול מיד עם כל תנועה משפשפת על ידי הדגדגן על ירכו.

מִפשָׂק

לְלֹא דוֹפִי להוות לאוהבים עצומים עמוקים יותר. ראשית, אתה צריך לקום על כל ארבע, עכשיו להוריד את הראש ואת החזה על כריות ולקבל הנאה בזמן שלך שותף, באופן כללי, לוקח אותך מאחור. ובזכות העובדה כי הרגליים שלך גדלים מאוד, אתה רק להיות מסוגל לשים לב לבד שלך, לא כמו שאנחנו כל הזמן אומר, עושה כל מאמצים מופרזים.

חוֹלֵץ

ב הרגליים והאמורים שלך צריך לשכב על המיטה קרוב ככל האפשר אל הקצה. השותף שלך הופך בשבילך מאחורי גבך, אולי ברך אחד עושה פוקוס על המיטה, וטיפל מלמעלה, חודר אליך מעמדה זו. אתה יכול לשלוט בקצב, לדחוף לפגוש את השותף, וללחוץ אותו חזק יותר, בשל איך אתה צמצמו היטב את הרגליים.

לא אכפת לה רק לשבור

זוהי עמדה סקסית "מלוכלכת", אשר נשים לפנטז יותר מכל דבר אחר! סגנון כלבלב, כניסה אחורית - נראה כי אין זה בשם מודרני - תנוחה של קמא-סוטרה, זה נעשה מרוצה ומתחיל, כי בעלי חיים של אינסטינקטים "מופיעים" ברמה התת-מודע.

עבור החדירה העמוקה ביותר, אין דבר טוב יותר מאשר סקס כלבים, אבל אם השותפים באמת רוצה "להתקשר בל", יש צורך גם לחוות את הגירסה sexiest נמצא בכתב העת "גן מבושם". לשים גברת על בטן, להחליק את כרית מתחת לירכיים ולחבר את הרגליים יחד.

עכשיו זה נשאר לשבת על גבי, ובזווית ישרה של 90 מעלות לעבור לאט, תנועות איטיות, כך שהאישה הרגישה כמה עמוק לאדם יש זכות ללכת. זה הולך טוב, כל לדחוף שביתות G, ועוד "הנחיתה צפופה" יכריח אותה לחוש, כי אדם ממש ממלא את הריקנות.

כלבלב סגנון - מיקום סקס אהוב ביותר parogy_style

ובמילים אחרות, הסיבה! אחד הטובים Pos עבור סקס g במקום, שבו הזווית יהיה לגמר לגמרי עבור העמוק ביותר חֲדִירָה. בנוסף, זוהי הזדמנות יפה לגוון את התנוחה:

האיש הופך לברכיים מאחורי השותף, ובכלל, נוטל אותה בזוויות ישרות. אישה, לשים את זה בעדינות, נשענת על הידיים או המרפקים, התאמת זווית הנטייה. התחתון זה יהיה פנים למיטה, הזכר יושק. יש צורך להדגיש כי צימוק הוא כי עמדת הכניסה אצל נשים הוא קצת מעוקל - הנרתיק הוא לא, כמו אנשים נהגו להביע, ישר, כל הזמן בזווית, ואת העומק מכוון כלפי פי הטבעת.

חבר זכר גם נראה מעוקל. כשהוא בא מאחור, הראש מונח על הקיר הקדמי של הבטן, אבל פי הטבעת. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה גם מעורר את הקיר האחורי של הנרתיק, ואת תחושה של חדירה כפולה במהלך יחסי מין בתנוחת Doggi.

הוא נראה, אבל בתנוחה כזו יש צורך מעת לעת לעורר את הדגדגן. האיש מסוגל לעשות את זה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, יד. אם אישה נשענת למטה, ואז בקצב מהיר של ביצים, הם פשוט יגעו כמו שפת נבט. מִישֶׁהוּ מסיחים, ומישהו אוהב. כי נקבה כפי שהיה אזור ארוגני - נקמה בטן, ו כל חלומות, כך שגבר חזק הגוף לחוץ על הערווה, אתה צריך לנסות והניח את כף ידה לבטן. כולם יודעים שכך הוא שומר אותה בזרועותיו עוזר להשיג תענוג גדול יותר.

פּוֹזָה גמל - יושב מאחורי גבו באחורית

עמדה כזו יכולה להיות הוחל על מיטות או שרפרף. הגברת יושבת על רגליו, מתחננת לאחור, וגבר, ככלל, נכנס לאחור, לשבת על הרגליים. הדגש העיקרי מטופל ברכיים כי מומלץ סוף סוף להחליק את כרית תחת הישבן שלה. ליידי כל כך יכול לשנות את זווית הנטייה, מנוחה את ידיו, נושאת את המשקל מול עצמך. עָמוֹק החדירה לא תהיה, אבל הגופים יגעו סוף סוף זה, וזה גם ביסודו כאשר יש לך אהבה במצב כזה.

סקרן אחר: סקסולוגים נאמר כי יציבה דומה קרובה סקס סוף סוף עוזר לעשות אשליה כאשר הגברת מתברר בסגן - ידיים זכריות חזקות. היא מאה אחוז נכנעת לשליטתו, והשותף מחזיק בה מאחורי הכתפיים, מחבק ומנשק צוואר.

אם הציד, זה הפך, להוסיף קשיחות, אתה יכול לקחת שותף על ידי השיער ולהטיה קדימה או למשוך בחזרה. "Spanking" הוא לא רק מעשה בלתי מוגדר של שליטה כְּפִיפוּת; אם הכל נעשה נכון, זה גם יוצר יוצא דופן הרגשה סקסית מדהימה - לא משנה אם זה יפה שנעשו על איך אנחנו רגילים לומר, "לפגוע" ו כפוף, איך הגברת הסרבנית היא.

להקפיץ צפרדע 3

במצב זה נשאר אדם רגליים נשענות מעל הגברת מאחור. היא שוכבת גם במרפק הברך עמדה. השותף רוצה להדגיש את זה כדי להיכנס אליו, הוא מחזיק ידיים על הירכיים פעיל יוצא החוצה. אם המיטה מאפשרת לך "לפרוץ" את המיטה של ​​אהבה, משרעת התנועות, באופן כללי, תהיה החזקה ביותר. בשל כיפוף הגוף יכול להיות מותאם חדירה עומק. משהו כשלעצמו, את המיקום גישות למין אנאלי, כפול חדירה, אם דילדו, זה הפך, הכנס בניצב אל עיסוי דַגדְגָן.

מבוא של הפין יהיה כמעט בניצב לרצפה, אשר תיצור מגע של נוגע בחומה האחורית של הנרתיק ו צוואר הרחם. מיקום מוצלח כדי לקבל זוג אורגזמה כמו גבירותי וחבר 'ה. דירות דיסקרטיות בתל אביב

Arrow Amura4

בסוג זה של תנוחות, אדם של מאה אחוז שולט במין מינית. אישה נופלת על בטן, מפיצה את רגליו ומעכבת פין. עומק מותאם בשל היוג בכניסה.

ככל שהמצב של גנב של השותף הנוכחי, השטחי זה יהיה sump. עבור הערך העמוק ביותר, יש צורך לשים את זה בעדינות, להיות באותה רמה עם דמי הגברת - זה מקביל "תלוי" באוויר. וכפי שאנו מבטאים, יציבה דומה מבקש אימון גופני טוב.

לבצע שאיפות אישיות בישראל, אם אתה ילדה מדהימה מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 6600 $.

אישה יכולה לסייע איך אנחנו מדברים כל הזמן עם צעיר, מעלה ומוריד את הישבן, מתפשטת בידיהם.

אם היא תשכב מחוסר תקווה, היכנס, באופן כללי, זה יהיה קשה. אבל אתה יכול ליישם את המיקום הזה כמועמדות "Spooga". ובדרך, על שלהם.

תנוחה של כפות בצד החוץ5

זה יידון לא רק רק על ניסיונות להיכנס עמוק יותר (כי הרגליים של הנערה יצטרכו לדחוף). עם כפות יכול להיות להיות שניהם מלמעלה. לדוגמה, המיקום הרגיל כאשר השותף הוא צד, גברת, לשים את זה בעדינות, מעלה את רגלו, והוא בא. איך זה לא יהיה חזק יותר, אבל אתה יכול לגוון:

הוא מסתובב מעט ונופל עליה; זה שקרים, כפי שכולם יודעים, גבו על זה - שותף נתון מאחור בנות, אבל היא כבר הופכת, כפי שכולם יודעים, משתתף פעיל של התהליך; כפות כפופות - הוא מאחור, היא עומדת על הרגליים (ב ברכיים) ואת נשען למטה - החדירה של העמוק ביותר, יכול להיות מושגת "זהב גשם "; את ההשפעה של הישיבה - הגברת מתיישבת, כפי שכולם יודעים, בחזרה אדם אשר, באופן כללי, מגיע או שקרים, ומעביר את הירכיים קדימה לאחור או למעלה למטה.

ראוי לציין, אבל התנוחה, כאשר גבר הוא רק שוכב אבל בחזרה, והגברת באה עליו עם גבו אליו, זה מאפשר מאה אחוז להשיג זוג אורגזמות מיד. ב- 1, העבודה של הנקודה G, ב 2, החבר מתוח באופן שבו אנשים התרגלו להביע את הצד הנגדי, יושב על זה, מונח לא בחזית, ואת הקיר האחורי של הנרתיק, אבל את הגירוי של הדגדגן, לשים את זה בעדינות, מתרחשת באופן שרירותי. זהו אחד התנוחות המעטות, שם גם הגברת מבקשת אורגזמה ללא עזרה של אחרים, ומסדרת כוחה. תנוחה של רוכב להיפך.

מי הוא סקרן יותר להבין על סקס בתנוחה בצד, לרוץ עוד על הקישור!

פּוֹזָה חוצה ספלים 6

גבר שוכב על גבו, ליידי יושב על גבי ורוכן קדימה, כך מאוחר יותר מושך את הרגליים שלו רֹאשׁ. תנוחה "VALLET" - אי הנוחות היחידה - תנועה. שניהם היו צריכים להיות טובים לחלוטין להיות מבושל כי הגוף נשאר במצב הנכון. מוּמרָץ הקיר הקדמי של הנרתיק, אבל הזין נשלח למטה. אם אתה מתרגל, אתה יכול קבל אורגזמה כפולה.

אקרובטי Itude7

כדי לחוות את הכוח שלך חדש Amplua, אדם יכול לדפוק על השותף כמה רעיונות: זהו התנוחה "אַקרוֹבָּט". זה יהיה רע אם לא נחגוג את מה שמוחצ'ין קוק יעמוד על הרגליים, הגברת - לפניו חזרה אל הפנים. היא נשען למטה, הופך יד. שותף לוקח את רגליה - אישה נשענת על רק בידיים. ניתן להיכנס כמה אנשים חושבים, בזווית ישר, אוחזות בה על הירכיים - ההווה ביותר קסם אקרובטי, במיוחד, כי המשקל, בסופו של דבר, פועל על זרועו. איש נשאר במצב קבוע, והאשה מפיצה את רגליו, ומאפשרת לך להיכנס Underlever ב nee.

תנוחה כזו מתקרבת לשותפים צמיחה שונים, שכן אדם צריך, זה נעשה גבוה יותר מאשר הנרתיק, כך לא היה צריך לעלות על גרביים. במקרה הלא נעים, הוא ילך בסופו של דבר מלמעלה למטה, לשים לחץ על הגברת. אם ידיה, בסופו של דבר, עייפות, סקס תפריע כל עוד אנו מבטאים, מנוחה.

יושב על זה - רוכב, חזרה ל- IT88

זוהי תנוחה משותפת מתי האיש מאחור, אבל בעמדה של ציות. שותף פעיל מהלכים, מחקה את כניסתו של החבר. מותר לעבוד במקביל דבש בניצב לשדה. כמו כן, אדם, זה הפך, יכול לקחת את המציאות סגל לעצמם: היא זה הופך להיות אבל הרגליים, והוא ייקח את יבצע תשואות מתקדמות.

הכנה מיוחדת אינה, ככלל, נדרש, רק בתנוחה דומה, השותף עייף במהירות, אם זה יהיה כל הזמן מתח. לכן, מומלץ לנחות אותה על הכיסא כשהיא רוצה לנוח. אגב, עמדה זו עם הקדמה של מקום יושב סוף סוף להתקרב גבירותי במצב שאינו מאפשרים לעצמם להיות סקס פעיל.

עמדה ג 'יין או הנחיתה מנוע 9

בקאמה-סוטרה, אני לא אבונתי את השמות עם תנוחות שונות. זה נקרא האיש מאה אחוז עונה על מצב רגשי ו fesic של הילדה.

הוא, כפי שהיה, שוכב על גבו, היא שוכבת מלמעלה, כשהתחילה, עם גבו "valent". רגליו כפופות.

מתכנן איסולס מוסמך לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, אלה הם לא רק רגעים חיוביים לעבודה.

זה ידוע במשך זמן רב כי הוא צריך גם לקום על רגליו, להרים את רגליה מעליה, כך בראש. הגברת צריכה להדגיש על הגב, הברכיים כמעט לחוצות בחזה. רגליים יש להוציא. גבר יכול לשנות את המצב - מפנים או פנים אליה.

בכל מקרה, הוא יהיה מאחוריו, כך כמו עם סיבוב חזותי של הגופות (סכמטי) חבר יעשה מאחור קיר הנרתיק. עם הגשמה זו, זה ביסודו כי האוויר אינו מעורב, על אישה אחרת ירגיש כאב, ושניהם יהיה, באופן כללי, להקשיב לקול המגעיל של שחול "גז" ממערת הנאה.

איך אנשים משמשים להביע, עמדה כזו של דם יירד לראש שותפים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, בגלל זה, זה יכול להגיע כמה אופוריה, מרגיש אור מציג גפיים. ואפילו לא צריך לומר כי סקסולוגים, בסופו של דבר, אומרים כי תנוחות אקרובטי דומה לא רק לעורר פליטה של ​​אנדורפין, והם מכריחים את המוח באופן פעיל לייצר דופמין נוירוטרנסמיטר - לתרום "הצתה של תשוקה".

עמדה בלרינאס - שיווי משקל טקט 10

כדי לעשות זאת, זה לא הכרחי להיות טוב מְתִיחָה. זה הולך טוב, הזוג מתברר להיות על הרגליים ואת כל התהליך חייב להיות מטופל לא ליפול. אם מנגנון שיווי המשקל שבור, אדם צריך סוף סוף סוף סוף לשמור על שותף. אז, הוא פשוט הופך אותה בחזרה לעצמו, מרים את רגלה לפניה המעוותת הברך. האישה סוף סוף מתחננת, כך שהחבר הצליח להיכנס עם אותה עמדה טַל. שים לב כי מאוחר יותר הרגל ניתן ליישר, להישאר במצב אנכי.

צימוקים של יציבה זו בצמיחת השותפים. או מעל או על עקבים. כמו כן, לשים את זה בעדינות, זה מותר לקחת את זה על הידיים, אם זה מאפשר משקל. לשים לב לעובדה כי האישה מחזיקה ידיים על צווארו של אדם, והוא בשבילה החלק הפנימי של הרגל. תנוחה כזו תהיה מביכה לזוגות שבהן שותף הבעלים של צורות מפוארות. "התחת שטוח" - ערובה של מוצלח "דבק" עם העיתונות. זה מיד עם תנועת הישבן, הוא יכול לנשק אותו בצוואר, ו אגודל לגעת הדגדגן.

עמדה לבלוע - על רגל אחת

אדם מתפתח את השותף בחזרה לעצמי ומעלה את רגלה לאחור. מגיע, מחליף את ברכו אל הפביס שלה, כך שהיא שומרת על שיווי המשקל. בנוחות, אם הצמיחה שלה גבוהה יותר, כי איך אנחנו כל הזמן לדבר, תנוחה כזו במין במין הוא כל כך לדבר השותף לא רוצה להחזיק בו, לעסות את הדגדגן או את הביצים שלו. איך זה לא היה מוזר אבל בשביל ההתנגדות, היא יכולה להתמתן שהועלו כמו שאנחנו רגילים לדבר, רגל מאחורי הגב, להתכופף למטה על ידי מנוחה על הרצפה.

בתפקיד זה, הגברת מתברר מאה אחוז פתוח לחדירה העמוקה ביותר. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהקצב המהיר לא אכפת לי, זוג, לשים את זה בעדינות, ינסה אינטנסיבי, כמו שאנחנו כל הזמן לדבר, זעזועים חושני. גם גבר יכול להישען קדימה כדי לגעת בחזה של הנערה. כולם יודעים שזה ביסודו לעבודה חלול, כי שיטה אחרת היא להיכנס ולצאת - לא.

כל עמדה היא הרבה שפע, כי אתה יכול לעקוב אחר ההוראות, וכיצד לנסות את העמדות האחרונות של הרגליים, הידיים, המדרונות. זה יספק הרבה הנאה וכיצד לעזור לגלות טוב יותר את השותף, למצוא אותו, כפי שכולם יודעים, אזורי ארוגני, כפי שהיינו לדבר, פיתוי נקודות אהובות.

האם אתה רוצה לדעת למה גברים מעריצים את המיקום מאחור? התחבר למטה על ידי הפניה. אנחנו נספר על הכול!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. כולם יודעים שעוזרים לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

איך אתה יכול לגוון את התנוחה בסקס במין? רק 20% מהגברות מסוגלים להגיע לאורגזמה מחיכוך בתנוחה של כלבים. אחרת צריך גירוי טוב. יש לציין כי תקע אנאלי, ויברטור, דילדו או אפילו strapon מיוחד עבור חדירה כפולה. כמו כן, אדם יכול לעורר את הפטמות של הגברות במהלך החדירה. אני באמת רוצה להדגיש את מה שאתה יכול סוף סוף להשתמש bdsm- תכונות - חבלים, חלשים ו t.ד '. כל זה יהיה ידוע כדי לקבל רגשות בלתי נשכחים ולהגיע אורגזמה לשני השותפים. הכי נועז ומעוכל עשוי לחוות תנוחה במין כאשר המארח הוא גבר.

Просмотров: 94 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar