search
menu
person

NEWS AND UDATES


14:14
רגליים שלי הרגליים: איך לא להתעייף בתנוחה של הרוכב?

האם יש חיים, שהניח לבסוף לקיים יחסי מין בעמדה האהובה לך, בלי להרגיש עם כל ההצהרה הזאת של הזקנה, מפעיל את המרתון? באופן טבעי! ואנחנו מוכנים לספר לך עליהם.

התוכן של המאמר

1 קוד רוכב

קוד Rideri

להתמקד בהנאה שלך

באופן טבעי, בעולם, כפי שאנו מביעים, נשים רבות, בכבודיות וכל הנשמה אוהבת את התנוחה הזאת. שים לב, אלא גם הרבה ואלה הנופשו רק למען נהנה שותף. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הם מוכנים לסבול עייפות ברגליים ואת אי הנוחות לנהל אדם אהוב.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות מסובכת נפשית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה סטטוס ויהפוך חברה מצוינת.

אבל כאן על הנוחות שלך, הם לעתים קרובות להרים ולחשוב רק על "סינמטוגרפי" ו "אסתטיקה" של מה שקורה.

תקשיב, האיש שלך ישמח עם העובדה שאתה מסכים לרתיחה. מספיק איתו! הגיע הזמן להתמקד בעצמך. נערות ליווי בחיפה

מצא עמדה נוחה יותר עבור הרגליים שלך - זה סוף סוף להקל על העבודה שלך, באופן כללי, יאפשר לך לקבל מקסימום של הנאה ממין. קוּפָּה!

מדידה מהירות

אם אתה מסיר סקס בתנוחה של רוכבים במרוץ הוא לא לכל החיים, אבל למוות, כדאי לתהות כי הרגליים במהירות להתעייף? אתה צריך גם לא לקחת דוגמה עם שחקנית פורנו ולהתאים להם - אלה, כמו רובנו רגילים לומר, יופי נמרץ להניע עמלות הגון עבור העבודה הקשה שלהם! ואתה כאן כדי ליהנות, לא?

התחל לאט, באופן שווה הגדלת מהירות. כאשר אתה מרגיש שאתה מתחיל לצאת מהכוח שלי, הם האטו שוב. לעבור בקצב נוח.

תן השותף לסייע לך

מי אמר כי עכשיו הוא יכול לשכב בכוכב ימית ולעשות כלום? להעלות, צעיר, שיחות רובוט!

תן לשותף לתמוך בך כדי לדבר ולבסוף עובר מותניים. אתה חייב לומר את מה שאתה יכול לתרגם את הנשימה ולהירגע מול איך הגלוש הסופי הוא.

תנוחה של רוכב להיפך

אתה עדיין יושב למעלה, רק עכשיו בחזרה לגבר. אגב, כמעט כל הבנות, כמו שאנשים נהגו להביע, גרסה כזו רוכב אוהבת עוד יותר! זה לא עלה על צנועים אשר מרגישים לא בטוחים, מראה את השותף שלו הגוף בכל היופי.

האיש שלך הוא בהחלט לא נשאר, איך לבוא לידי ביטוי, מקופח - הוא יוכל ליהנות מהסוג שלך, כפי שאנו מבטאים את החזר עירום מקסים.

מערבבים את קפיצות והתנועות של הירכיים

וזה וזה נראה יפה מאוד, פלוס נותן גירוי שונה. זה הולך טוב, פשוט לא להקפיץ גבוה מדי! אם אתה נחת ללא הצלחה, אתה מסתכן להרוס איבר זכר שברירי.

להעביר תנוחה

אם אתה מרגיש שאתה צריך הפסקה בשבילך, לארגן את זה! לעבור כמה באים לידי ביטוי, תנוחה נוחה, ואת השותף יהיה להדק. תנוחת כפיות, סגנון דוגי או קלוסיק - שאתה אוהב יותר?

לבצע ספורט

זה שימושי לא רק עבור הדמות. עומס פיזי קבוע משפיע באופן חיובי על הבריאות שלך, סיבולת, רמה נפשית וליבידו. רשימה טובה של "צדדים", מסכים?

איך למתוח לפני סקס

אם יש לך כבר מזמן, ולכן, אני מילאתי ​​את הפריט הקודם ומה יכלול אימונים בשגרה שלך, אתה יודע כמה עקרונות, איך אנחנו רגילים לדבר, מתיחה מעולה עבור חימום שרירי. מטבע הדברים, אם, כמה אנשים חושבים, מעולם לא ישבת על החוט, זה לא שווה לנסות לעשות את זה בעוד רגע לפני סקס - ההזדמנות היא גדולה כי המהלך היפה שלך יסתיים כאילו פציעות. אבל זה טוב למתוח ולמתוח את השרירים - רעיון טוב.

תסתכל עליו, לא על עצמך

רק כוח הכבידה עצה זו צודקת, בבקשה! אם יש לך יחסי מין מול המראה וזה מאוד נרדף לך להעריץ אותו, לעשות את זה! Kaifui מן השתקפות משלה מרגש אפילו יותר! זה לא קשור.

לעתים קרובות בנות, עוסקת במין בתנוחה של רוכבים, אתה כל להשתמש במראה שלך. זה יהיה רע אם היינו ציינו כי בטן לא ייראה, כך שהרגליים נראו טובות יותר, את שדיהם של קרוג וטט וטפין. כתוצאה מכך, הם נוטלים תנוחה מביכה מאוד וגם ניסיון אי נוחות.

עצור עינויים! במהלך התהליך, להסתכל על הבחור שלך. הוא, כמובן, הרבה יותר גדול - כי אתה יושב על זה! - כן, ולכן (לצוד, לבסוף, להאמין) יש משהו לזרוק.

ימין pintaya

ובכן, שם ספורט, שם ומזון, נכון? מזון מהיר הוא טעים באופן טבעי, אבל כמו כלי כזה אתה לא תביא את הגוף שלך. ולא להאמין, מזון כזה גורם bloating ו כוח הכבידה בטן, אשר לא מתאים עם מרתונים סקסיים.

רק תגיד שאתה עייף

אם אתה לגמרי יצא מכוחי, ומין סיים להביא הנאה, אז אני אומר הבחור שלך. אתה יכול לקחת הפסקה, לשנות את ההצגה ולעבור לצריכת האנרגיה לפחות. בוא נלך בלי איך רובנו רגילים לומר, גבורה לא הולמת, מעולה?

שינוי נקודת תמיכה

אם אתה בבטחה החמיץ את קרקע הספורט ולכן התחיל לעיתים קרובות squat במסדרון, לסרב תנוחות קלאסיות מ פורנו. כמובן, כולנו יודעים היטב מה באה אישה כרועה, בהרחבה את רגליהן - עבור טריקים כאלה הדרושים אגוזים מאומנים.

בישראל אין דעות קדומות לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. בהחלט כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, ממשיך לדבר וללוות בכיתה VIP הנערה ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

יש צורך לומר כי זה מנסה להסתמך על הברכיים, הצבת אותם משני צידי השותף.

הזין את הידיים שלך למשהו

זה יכול להיות הידיים של מזל, מי אתה מתחת לך, או את החלק האחורי של המיטה. אז זה יהיה קל יותר בשבילך סוף סוף להחזיק איזון.

לבשל את הידיים החזה שלך

אמרנו כל כך הרבה על איך הרגליים שלך מעונות במהלך יחסי מין, אבל איך, לשים את זה בעדינות, על החזה? איך, באופן כללי, על אלה רגשות מגעילים כי אתה חווה כאשר הצורות שלך הם יתדות באופן אקראי על צדדים שונים?

כדי לשים את זה בעדינות, להימנע ממנו, לחסל את החזה שלך עם הידיים - זה מחזה מרגש מאוד. או לבקש את המטרה העיקרית הזו של האיש שלו.

תשומת לבו של רוקור שולמה

אם אדם לא רק חשב על זה בעצמו, לכוון את ידו ללא עזרתם של אחרים. גירוי הדגדגן יעשה את עבודתו, ותתחיל ליהנות מהפעולה, לזמן שינוי.

כפוף קדימה או לדחות בחזרה

למד איזו אפשרות נוחה יותר. אתה יכול גם לחוות תנועות עגולות לאגן.

שטף אותו מראש

הכי הרבה אם נרגש השותף שלך, במוקדם הוא יסתיים (אנחנו נהיה, זה קיווה שזה יקרה סוף סוף מהר מאוד וגם יש לך זמן כדי לקבל את שלך). ואולי אפילו לא צריך להגיד שזה לא ממהר לשבת על גבי זה ולהוציא אותו חבר של קליטרי שלו - מתברר הנאה כפולה.

לעשות הפסקה, כפי שכולם יודעים, נעים

להפסיק לנוע ו לצתול קדימה כדי לנשק אותו. מתברר מעבר רומנטי קל לפני לתפוס את הרמפה שלך.

Просмотров: 93 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar