search
menu
person

NEWS AND UDATES


12:02
מהו היתרון של סקס אנאלי לגברים ולנשים

סקס אנאלי מפסיק להיראות משהו מפחיד, מגעיל, לא נכון. אבל נשים ממשיכות לעקוף אותו צד, חשש לא רק כאב, אלא גם לדאוג לבריאות שלהם. לשווא. בנוגע לזה נזק נאמר מספיק, אבל מה היתרונות של סקס אנאלי? האם זה בכלל? אנו להבין את זה בנושאים אלה.

התוכן של המאמר

1 עזרה יחסי 2 אורגזמה 3 שימוש בבריאות 4 אמצעי זהירות

עזרה מערכות יחסים

עם הזמן, בצמד, תשוקה אש יכול לדעוך, את היחסים להפוך לשגרת, אפילו יחסי מין לא יהיה בבקשה להיות "חובה". כאן כבר קרוב למריבות, לשנות, פרידה. אבל גם אם הצמד לא לגעת, סקס רגיל הוא מסוגל לשעמם להפליא. ב שני המקרים שמחה אנאלי יכול לגוון את חיי המין.

אם אחד השותפים לפני לא עשה את זה, אז הרגע הרגשי יהיה חזק במיוחד כמו במהלך ניסיון מיני ראשון. זה יעזור להיות אפילו קרוב יותר. מעבר צר במיוחד יוצר את התמונה של "בתולה", גברים לדמיין כי יש להם יחסי מין עם בחורה תמים. משחק כזה, ללא התחפשות ו bdsma.

עוד כבדה פלוס הקשר הוא כי הסכמה אנאלי מרמז על מידת הביטחון הגבוהה ביותר בין שותפים. אישה מזכירה את עצמו גבר, וזה אומר הרבה הרבה קוֹמָה.

בנות רבות רוצה לשמור בתולה לפני הנישואין, אבל באותו זמן הם רוצים קרבה כי הוא אינו כולל כל אחד חבר. חדירה אנאלי מתאימה למקרים כאלה.

כן, ובמהלך הווסת הוא לא רק עוזר לא להפריע את חיי המין, אבל גם נותן תחושות חדשות.

אורגזזמה

התצוגה היא כי באמצעות אנאלי המעבר בלתי אפשרי לקבל אורגזמה, בטעות. למעשה בסוג זה של סקס הנאה עשויה להיות חזקה יותר מאשר עם הנרתיק. זה קורה כי ב פי הטבעת ישנם אשכולות גדולים של קצות עצבים. הגירוי שלהם מוביל לחדה ותחושות בהירים מאוד שגורמים לאורגזמה עוקבת.

במהלך אנאלי אתה יכול לקבל אורגזמה הרחם כי לא תמיד מושגת אפילו במהלך המין הרגיל פעולה. הרחם באגן קטן ממוקם בצד האחורי עם עיקול, כך זין זין יכול למצוא את זה מאוד נקודה G במהלך jea אנאלי.

גברים יכולים גם לקבל הרבה הופעות מוארות של מין כזה בשל גירוי גדול יותר של הפין הוֹלֵלוּת.

הטוב ביותר עבור אותם כאשר האישה שוכבת על צדו, ורגליה כפופות בברכיה. מתאים היטב בכלבלב ומיסיונר.

שימוש ב- Health3

אם קורה סקס אנאלי נכון, במהלך החדירה אין תחושות כואבות, אי נוחות, אז הוא הוא עיסוי הטבעת מצוין. השפעה כזו שימושית בתחילת שלבי טחורים, הוא יכול לשמש למניעת עצירות, וגם עוזר להילחם בכעס באגן קטן.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים שרוצים להופיע לטובה בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם בחורה בהירה. זה להרוויח מספיק די, אז לגמרי למעשה לכסות את האובייקטים הדרושים.

תודה לו נתמך טון מעיים עקב התנועה. הדבר היחיד שאתה צריך לראות את הרופא, באופן כללי, אם יש בעיות, עדיף להתייעץ איתו מראש, כדי למנוע השלכות לא נעימות.

יש מחקר הזרע הוכח. יש לו השפעה חיובית על הורמונאלית איזון, מטבוליזם, מראה ורווחה כללית. עם סקס אנאלי לפעול אם הצמד אינו משתמש בקונדום, זרע זכר חודר ישירות את המעי, שבו הקירות שלה במהירות למצוץ לשפוך.

ומה ליהנות ממין אנאלי לגברים בנוסף לתחושות נעימות? כמה גברים לא אכפת לי להיות צד למארח. כאשר אישה משתמשת Strapon להיכנס למעבר האחורי של בן זוגו, יש עיסוי בלוטת הערמונית שיכולה למנוע prostatitis.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. רב-זמן, לקוחות - צעירים מצליחים אשר שואפים במיוחד להיראות רווחית בחגיגה, מטפלים ישירות מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. הרווחים האלה מספיקים מספיק כדי לכסות את עצמם לגמרי.

בתוספת מסיבת שינוי יביא מגוון של חיי מין.

בנוסף, במהלך אנאלי יחסי מין יכול לאבד יותר קלוריות מאשר עם הנרתיק, מאז צריך להגיש עוד מאמץ. אבל זה שווה.

אמצעי זהירות 4

אז זה מין אנאלי הביא הנאה ובריכה, אתה צריך לעקוב אחר כמה כללים. טוב יותר במהלך זה עדיין להשתמש בקונדום, שכן אדם יש הזדמנות לתפוס חיידקים או זיהום מן פי הטבעת.

כדי להפחית את הכאב נשים עדיפות להשתמש לא חומר סיכה פשוט, אבל עם הרדמה, למשל, Banzoine. אז הרגשות יהיו הרבה יותר נעים.

רצוי לעשות את זה חוקן כדי למנוע בלבול. העיקר הוא לא לעשות אותם לעתים קרובות יותר 1-2 פעמים בחודש. גם טוב יותר לא לאכול כמה שעות לפני סקס.

בעל חשיבות רבה הוא הקדמה. זה יעזור לאישה להירגע, וההתרגשות יכבה את המוח ולא תאפשר לך לחשוב על אי נוחות אפשרית. לכווץ, זן ודאגה בשום מקרה. אחרת, שום דבר לא יקרה, ואת הניסיון המיני הראשון של תוכנית זו יהיה גם האחרון. זה עשוי להשפיע על היחסים בין השותפים.

בואו נספר לי בלי אילוץ מאשר סקס אנאלי מסוכן במאמר הבא שלנו על ידי הפניה.

אז, מתברר, מהו היתרון של סקס אנאלי. מעטים עשויים לחשוב שהוא מביא כל כך הרבה רגשות חיוביים, כן יש גם השפעה חיובית על הגוף. אין צורך לפחד לנסות משהו חדש. אבל זה צריך להיעשות רק עם האיש האהוב.

ויקטוריה פומין דירות דיסקרטיות בקריות

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקסולוגים ו פרוקטולוגים פה אחד מאמינים כי סקס אנאלי צריך להתקרב עם המוח. כן, יש לה יתרונות ללא תנאי עבור שני השותפים - גיוון, תחושות חדשות, תחושה של קרבה מרבית. עם זאת, תדירות אופטימלית של סקס אנאלי - פעם אחת ב 2 שבועות. במקרה זה, ההסתברות של פגיעה ב sphincter הוא שואף לאפס. אם מתאמן כזה coitus לעתים קרובות יותר, אתה יכול להרוויח בעיות בריאותיות חמורות. לכן, אתה לא צריך להיות מוקסם מדי מין אנאלי, כך היתרונות של זה לא הפך נזק מוחשי מאוד.

Просмотров: 101 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar