search
menu
person

NEWS AND UDATES


16:28
דִגדוּג. מה זה ולמה מיושם ב BDSM?

העולם המדהים של הפטיש מזמן היה מתחדשת עם התמכרות מוזרה אחרת. שם לו - מדגדג. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי מילה זו הוקמה מדגדוג אנגלי, כלומר "דגדוג". חשב על משהו? ישירות, אנשים מקבלים את ההנאה המינית הגדולה ביותר מהעובדה שמישהו שלהם ארוך ומיומנות, באופן כללי, מדגדג.

הוא עשה משתמש מסוים רשום תחת ניק טיקרלר. הוא גם התחיל לפתח את הפורטל: טקסטים מתורגמים ממקורות זרים, שאבו מאותם וידאו וחומרי תמונות, לאחר מכן טעון על מגרש המשחקים שלה. התחיל להיות שם, זה היה הכרחי כדי להקה את אלה אשר unbeaten על מה, באופן כללי, יש נאום, ופשוט, איך כולם אומללים, משתמשים משכילים שרוצים ללמוד חדש דרך רשת ברחבי העולם.

1 איך זה נראה צריך לתקתק? 2 רווח פִּרסוּם 3 כללים עיקריים וכלים tikling

אבל, להיות מבוגרים, אנשים חושבים כי מתקתק ועכשיו מביא אותם פריקה חושנית, ובנסיבות מסוימות ומיניות תַפאוּרָה. אחרי הכל, זה נהדר להשיג את האורגזמה האמיתית ביותר עסוק.

סוגי פטישיזם, כגון תשוקה מועטת לנושאים או נעליים, חלקים של הגוף, אפילו לתחושות כואבות, כמו במתרגלים של BDSM, כבר אף אחד לא מעריץ. אבל, אתה רואה, למדי, זה מן הרגיל מישהו נבדק כי כולם מובנים, רגשות מסיביים. בואו ננסה קפדני להבין את ההיסטוריה של פטיש, העקרונות הבסיסיים שלה ואפילו ב אביזרים מיוחדים עבור מה שנקרא bdsm-tack.

כפי שמופיע צריך לתקתק?אני

אהבה לתיקון, באופן כללי, מתבטאת מכל אחד מאיתנו עם איך אנשים משמשים להביע את הנוער הראשי ביותר. זוכר כמה מעט בנים ובנות התמזגו כשהם דגדוג בטן או עקב.

לפחות איזה ילד דורש מגע מישוש עם אמא, אבא או לפחות אחד איש. אז הוא מחפש ללמוד את העולם, לגלות אותו לא רק עם את האיברים העיקריים של הרגשות (כשרון, חזון), טוב, ואת הדרך של נוגע ללב, כביכול לגעת. מושלם מאשר התינוק לעתים קרובות לקחת על הידיים, עובש, מגע. לעתים קרובות הפך את הפך את המשחק. ולא תהליך זה חוזר לעתים קרובות, לעתים קרובות יותר אינטראקציות פיזיות עם ילד, אז הוא יהיה שואפים לקחת הונאה לעתים קרובות אפילו אפילו היא לא מאוד כמו. זה יכול להיות כי בסופו של דבר, אז השרשרת נוצר: מדגדג - תַפאוּרָה.

עובדה מעניינת - בעלי חיים גם נוטים להראות את הרגשות שלהם עם מתקתק. אז, כמעט כל סוגי הפרימטים (קופים, קופים, שימפנזים) השתמש בשיטה של ​​דגדוג שותף מאשר הם רוצים למשוך תשומת לב או רק רק להביע אהדה בכתובת שלו. מדענים, ככלל, אמרו כי במהלך זה תהליך, האחים הקטנים שלנו מעזים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה לא ברור דבר אחד - זה מ הנאה, או רק סימן לתקשורת.

עוד יותר חובה כי גן החיות-טיקרס הם חולדות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אלה לא הולמים בעלי חיים שכולם נתפסים רק כיצורים לא נעימים לספק זה לזה רגשות נחמד כמו לדגדג.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. כולם חסרי עניין ונכונים. אבל זה כבר לא רגעים מוצקים מאוחדים בעת עבודה.

עם כל זה הם מפרסמים את הקולות של תדרים ענקיים כאלה, כי אנשים נהגו להביע, הם אפילו לא שומעים את העולם האנושי.

על בסיס נסיבות אלה, ניתן להסיק כי אהבה מתקתקת מתעוררת כאשר אדם לא יכול להיות במודע רק להתקרב לבחירה של התחביבים שלו. כולם יודעים שבחשבון גדול, מדגדג הוא התוצאה של ההלם של הילדים, שעליו אנשים מתאמנים אנשים אפילו לא זוכרים, לא משנה כמה ניסה.

צופה Fame2

תשומת הלב הראשונה היא הראשונה להיות לידי ביטוי, החברה העולמית משכה את האמריקנים לנושא של tikling. בהתחלה, שנות ה -90 על מסכי רחב החלו באופן אינטנסיבי נראה לצאת קטעי וידאו על טיקרס. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שאף אחד לא אומר וללא קרא על שיחות כיצד אנו רגילים לקרוא, שיטה זו של פריקה מינית. אבל הכל היה בלי, כפי שכולם מובנים, ברור. בסרטון, אדם, בדרך כלל, בדגדה בעדינות גברת עירומה למחצה. החופן שלו נפל ליד צחוק, מתפתל ושטף כדי לדבר, היה ברור שהדגדג לא היה פשוט נעים לה, אבל מספק תענוג גדול.

עובדה בלתי נמסרת - קטעי וידאו שעליו נלכד מדגדג עם תצוגה שגם כדי לסבול את השותף, החל להתרחק. ואז הטלוויזיה לא היתה כל כך סבירה, זה היה גם מצונזר יותר. הגלילים נרשמו על הקלטות, ומאוחר יותר, החומרים נעשו לשוק עם כל זהירות, שם התקבלו על ידי אלה שאהבו את הדגדוג לא רק בחדר השינה, ובתצוגה.

מה הכיל את הסרט הזה סדימות? באופן טבעי, הם היו משווים עם מוצרים פורנוגרפיים, כי בחלקה מנוסים שחקניות פורנו דגדג אחד את השני עם ידיים, ידיים, מסמרים, ובסופו של דבר סוף סוף השלימה הכל 100%, כמו רבים באים לידי ביטוי, שיטות קלאסיות.

רוסיה נפלה מאחורי מדינות מתקדמות במשך עשור. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא את זה במדינה שלנו על הדגדג החלו להראות רק אלפיים שנה אחת כאשר הפורום הראשון מוקדש לנושא זה הופיע ברשת.תוכן המאמר בילדות הפצועים, אנו מבינים כי הדגדוג הוא מסוגל במהירות לגרום לגבר צחוק ורגשות שמחה. עם ילדים אפילו לשחק כאן בדרך זו - לדגדג את העקבים או השחי. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שמשתתפי התהליך יכולים, לשים את זה בעדינות, כדי לספק הרבה כמה חושבים על רגשות חיוביים.

בסופו של דבר, האתר החל למלא בחומרים המסופקים כבר כמה מאיתנו לבד אומר, פעילי תנועה רוסית של תנועה.

BDSM-Ticking אוהדים ארגנו אוסף מסיבי 1 באלפיים 5 שנים. מספר מספיק של אנשים בגילאים שונים ומיקום ציבורי כדי לדבר בכיכר מנזה ליד האנדרטה למרשל ז'וקוב.

וכעבור שנה קרה הפיצול. חלק מהמשתמשים בחרו באתר Tickler.Ru באיכות, כפי שאנו יכולים לבלות את הפלטפורמה הראשית. המשתמשים הנותרים, בסופו של דבר, עברו לפורטל השכוטקה.Ru. יש לומר כי היום, הכל שוב נכנס לכיוון. שתי פלטפורמות אינטרנט אלה נשמרים שיתוף פעולה מועיל הדדית.

המאמצים המשותפים של המשתמשים ואת ניהול האתרים מוחזקים סוף סוף תוכן ירי (הן וידאו וגם תמונות), מכירת אביזרים לתחביבים יוצאי דופן, חלק מהפורום מלא באופן אינטנסיבי, שבו אנשים יכולים לשאול שאלות, לחלוק חוויות ולבסוף לפרוש מאמרים קטנים בנושא העניין להם בתוספת כדור.

קהילת הקהילה הרוסית הצטרפה לרוסים: ישראל, אוקראינה, בלארוס, קזחסטן ומספר מדינות. לכן, אתה יכול לומר במדויק על הפופולריות הגדולה של tikling.

בנוסף, אנו נותנים כמה עובדות מרתקות על אהבה לדגדג לאומים אחרים.

אפריקאים מתרגלים תקצירות קטנות יותר, אשר הפך בשל החיים הכבדים של אנשים כהים עור. ראוי לציין כי תשוקה בריחת שתן - ישירות מאפיינים אלה לא מאפשרים להם להירגע ולהיות כמו אנשים נהגו להביע, עדין. חוכמה הודית ותורתו הועברו לדגדג. תושבי הודו נוטים לשחק עם שותף באמצעות שינוי קצב, אינטנסיביות במהלך הדגדוג. תושבים מאופקים כמו מזרח אירופה - סינית, תושבים של המדינה של השמש העולה - הכי אוהב להשתמש ברגליים כאובייקט עבור tikling. הם שמורים תשוקה, רק בעדינות לספק את ההנאה של השותף שלהם, למעשה עם המציג אחד. ערבים - בחורים חמים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה COC היה ברור לאותו, זה לא, באופן כללי, לכבוש את ההמצאה. ישירות בין כמה מאיתנו לא אומר, העם הערבי רק מקורו במושג "אלף אצבעות". זה מתייחס לתהליך של מתקתק בשיער.

נראה כי העיקרי ו Ticklego Tools3

נתחיל עם העובדה שיקבע את הטרמינולוגיה לגבי המשתתפים תהליך. אז, אלה אשר noconets מדגדג, שנקרא "tikley", לשלוט בתהליך - Tyclone. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי יש מי יכול גם לבצע שתי תפקידים בהתאם הרצון ומצבי רוח אנשים כאלה מתגים.

כדאי כי התקציות, כפי שכולם יודעים, עצמה לא, באופן כללי, יכול לספק איש של אותם רגשות ורגשות שהוא, באופן כללי, חווה עם אחר ניסויים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אגב, את הטיקרס יכול, זה הפך, כדי להעמיד לדין את הפעולה לא רק אחד עבור אחד, הכל תלוי במידת ההרס והפתיחות לבחינות. על החללים הפתוחים אתה יכול למצוא תמונות פורנוגרפיות שבהן מדגדג מתורגל במהלך סקס קבוצתי.

זה פטיש יוצא דופן נוצר מספר עצום של טכניקות שונות אשר מותר סוף סוף לספק את הנבחר. ואפילו לא צריך לקרוא את זה למשל, את הרעיון "מסלול" פירושו כי מדה מתבצע עם קצה חד של כל נושא. זה טוב מאוד להדגיש את מה בדיוק אותו מניפולציה, רק באזור אחר - לאורך כל הגוף - שנקרא "נכון".

הטכניקה "התיק" מבוססת על ההרמה לסירוגין בחדות את האצבעות הכי הרבה, כפי שכולם מובנים, נקודות רגישות בכל הגוף. אלה כוללים אזורי על הברכיים, ירכיים, מרפקים, גב ובטן. עם כל העיקרון הזה, לא מהירות, אבל יותר לחץ לחץ. בהחלט, ראוי להזכיר כי תנועות צריך להיות חלק רך, כך שזה לא כמו לספק tubl רגשות כאב.

"חזה" - שיטה tikling הדומה לאסטרטגיה קודמת. לא עבור כל אחד לא סודי מה ההבדל טמון בעובדה שאפילו מאג'אנס לא צריך להיות בין נגיעות מרווחי זמן. יש צורך להשתמש כאן כאצבע אחת כאן השתמש בכל 10. בדרך כלל "חזה" התאמן על איך אנחנו תמיד מדברים איתך, מקומות רחב - חזה, גב, התחת, הרגליים.

כדי לבצע את האינטראקציה עם איך בכלל, את האזורים הרגישים של בתי השחי, בטן, רגליים או כפות הידיים, טיקרס להשתמש בטכניקה מגרד. במיוחד זה נהדר עבור מחזיקי מסמר ארוך. שלח תשומת לב לעובדה כי Tickler מרוכז אחד או שני אזורים ארוגניים הממוקמים קרוב אחד לשני וכמו קצת כבלים המקום הזה עם מסמרים או אצבעות.

הוא מתקבל במיוחד בזהירות כדי לדאוג לאזורים של בתי השחי והרגליים.

למלא חלומות אישיים בישראל בקלות, אם אתה ילדה ארוטית מבלארוס. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3600 יורו.

ב הם מרוכזים יותר קצות עצבים, ולא להגזים, אתה יכול לשים פגיעה פיזית אדירה לאדם.

קרוב לוודאי שכולם נזכרו על כך במהלך קריאת המאמר - בימי קדם הדגדוגים באופן אינטנסיבי, הוא נעשה, שימש עינויים בעינויים. אחד מהם הכי נרחב, כפי שיותר מאיתנו רגילים לקריאה, עובדות ידועות היא שהגברת, שנחשדה בקולנועים במהלך האינקוויזיציה, נידונה לעתים קרובות לא רק לשרוף באש הטקס, טוב, לנוהל עקבים מתקתקים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

זה קרה משהו כזה: הגברת קשורה לתפקיד במרכז הכפר, והעוברים הכבושים קשרו את רגליה באצבעותיה, הדשא ואפילו מוטות. עוד יותר, כאשר אנשים נהגו להביע, מתוחכמים עם רגליים מתוחכמות של מלח מכשפה, לקשור אותה לעץ ולבסוף לזרוק שם מוקף כבשים, ללקק את המלח הזה, הלחי.

מה לקרוא על השיטה ההודית של עינויים עם מתקתק. זה מאוד ברור ביותר מקומות רגישים (פטמות בגברות, ראש מין, למעשה, חבר של הצעירים) סאיה לי חיפושית מאגחאן, עם פגזים מאגוזים. אחרי כמה דקות החשודים היו מאה אחוז מכל הסודות, שכן הם חוו את רוב רגשות כאב.

ראוי להבהיר כי הדגדוג הוא בהחלט לא בידור מסוכן. פעם בשנה הרופאים לתקן כמה אלפי מקרי מוות שהסתיימו בלתי סבירים טיפים מוגזמים. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין. התקמיות גורמת לאנשים איך להביע רגשות מעורפלים. מישהו, באופן כללי, לסבול לא יכול להיות רגשות אלה, אחרים נחמדים, אחרים מתרגשים לחלוטין ממנה.

יצרנים עם יכול לנצל את הנושא הזה, יצירת כל אביזרים חדשים. הולך לחנות המין, Tickler יראה בדיוק איך כולם יודעים, אזיקים רכים, דגדוג פרקי ידיים; נוצות רגילות; זנבות פרווה על הידית. באופן כללי, יש ממה לבחור. המחירים הם גם שונים מאוד בהתאם חומרים ומותגים.

לסיכום, אתה צריך לדבר על התכונות מאשר פתאום מתעניין לדגדג כך להתנסות עם אהוב במיטה.

בלימוד עצור לא להגזים את האצבעות (על הכריות). עבור אזור זה אופייני של רגישות יתר, כך שאדם האהוב יכול להיות לא נעים ופוגע. צלעות - מקום מיוחד. לא עבור כל אחד הוא לא סוד מה הם מעדיפים על אצבעותיהם, את Tick יחוו את החזקים ביותר אי נוחות כי thwarts את כל בשורש. לְדַגדֵג הולך לשניהם, כפי שהנהיג, בתי השחי - לא כמו רבים חושבים, הרעיון הטוב ביותר. לכוון את תשומת הלב למה עדיף לעשות את זה לחלופין. נטרשות סוויפט מאבד רגישות לגעת, לא לרוץ כדי לעורר זאת אזורי, או לערבב את זה עם איך אנחנו מדברים איתך, את השאר.

באופן כללי, דגדג הוא לא הכי נורא של פטישיזם. אבל, ייעוץ לשמור על הראש שלי, כי אנשים נהגו להביע, מאמצים מיותרים, בפרט, ולא שותף מחובר או לא יכול להראות כי אתה בא רחוק מאוד יכול להסתובב בשבילך שניהם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה העיקרון להתעמק מהותו של התהליך, מציג לתוך חיי המין שלהם מה lebo חדש ולא מובן.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שקורה בגלל התכווצות, כפי שכולם יודעים, שרירי הנשימה, אשר גרמה צחוק ארוך. כמו כן, לעתים קרובות אדם יכול ליפול לתוך comatose תנאי מאותה סיבה.עבור אוהדים של bdsm- מתקתק על השוק אין שום דבר כדי להתרגל.

כולם יודעים שאין שום דבר, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, יוצא דופן בקיום, איך אנחנו תמיד אדבר איתך, כזה תרגול מיני, כמו דגדוג! במהלך משחקי תפקידים ו BDSM, טכניקות וסוגי מעשים ניתן להשתמש, בהחלט לא אופייני, כפי שהנהיג, אהבה היתרונות, על המראה הראשון, שאין להם שום דבר כדי לקחת. זה מאוד ברור, זה כל bdsm היופי - יכול להיות אינסופי, בסופו של דבר, להתנסות ולמצוא מה מתאים לך. במקום לדגדג גורם לרועד נעים בכל הגוף - למה, ולכן אין, אין?

Просмотров: 4194 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar