search
menu
person

NEWS AND UDATES


21:19
איך כוכבת פורנו: 8 כללים טובים סקס

סקס על וידאו יכול להיות מאוד מביך, במיוחד אם זה הניסיון הראשון ואת המצלמה, באופן כללי, משמש מספר פעמים בשנה.

לישראל אין דעות קדומות אזור, אם אנחנו מדברים על תרגיל סוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בנורמות מוסריות גבוהות. הכל מודע לחלוטין כי היום כל eskortnitsy רק מלווה שותף באירוע, להחזיק שיחה ואישה ליווי בכיתה VIP נחשב אינדיקטור של הוראות.

קל יותר לומר "לא" עם ניסויים כאלה, אבל המחצית השנייה היא לא תמיד קרוב, ואת הקרבה לא מספיק. טיול עסקי ממושך, כוח עליון או רק חלום ארוך, אשר שותף הביע ערב יום ההולדת. מה, אתה צריך לבצע את הגה!

התוכן של המאמר

1 למעלה 8 סובייטים לירידה

כמובן, כולם רוצים להסתכל על לא יותר גרוע מכוכבים פורנו מיומן בעדשה, בשמחה את הגוף, פנים וקול באמת תמונה חמה. השאלות מיד מופיעות: היכן לשלוח את המצלמה? מה עדיף להשתמש: טלפון או מחשב נייד? מוטב לשלוח את המצלמה להתמודד או על הגוף? ללא פאניקה!

למעלה 8 עצות עבור Virta-8

מצלמה איכותית

אוהדי מין וירטואליים מנוסים מתעקשים בצורה חמורה להאט על היבט זה. איכות התמונה היא חשובה להפליא, כי הפרעה איומה ובתי מלון יכולים ברצינות לדפוק את האווירה. במקום התרגשות, השותף יקבל רק כאב בעיני ניסיונות לשקול את הפיקסלים על המסך. https://romantik69.co.il/

גם עדיף לבחור להתקשר למחשב נייד. לעומת הטלפון, יש לו יתרונות מרשימים. ראשית, זווית הצפייה הרחבה תאפשר לך לשבת בנוחות במסגרת, לחשוף את כל האסתטיקה של הגוף שלך. שנית, המחשב הנייד אינו צריך להיות מחובר בנוסף חצובה, או לבנות מחסומים מספריים ובקבוקים על היעדרותו. במקום בשקט את המחשב הנייד על המיטה הסמוכה. טכניקה מודרנית עבור ברירת המחדל יש תא באיכות גבוהה.

צליל טוב (משני הצדדים)

תמונה טובה לא סביר להציל את המיקום אם הצליל יהיה צולע ברצינות ולהפריע. במין, במיוחד וירטואלי, בחוסר הזדמנות לגעת בשותחן, לרדת עם כל הגוף, צריך להסתמך על חזון ושמיעה. קולות אינטימיים כמו סטלנדס או צרוד, נשימה כבדה, כמו גם משא ומתן מלוכלך במהלך התהליך, הוא הבסיס של משחק ארוטי.

לפני שתמשיך למקרה, ודא שהמיקרופון והרמקולים פועלים כדלקמן. תחשוב, זה נוח לך לכלול קריאה לחיבור רם או טוב יותר ללבוש אוזניות, כדי לא להביך את welfarers אפשרי להזהיר על בדיקה זהירה של ציוד השותף.

תְאוּרָה

למרות סקס ספונטני הוא רעידה טובה - למשל, כאשר המחצית השנייה עושה שיחה בלתי צפויה, הפתעות כאלה לא תמיד נעים, כי בשלב זה אתה יכול נחה אחרי יום קשה, בחולצת טריקו הביתה ישן ושיער פרוע. מיד לעסוק בשיחות חמות ויריות לא סביר להצליח, אבל אפילו במקרה זה, הדבר הראשון שאתה צריך לזכור - תאורה.

מהמקום שבו האור נופל, זה יהיה יום או מלאכותי, זה תלוי יותר מדי! אם אתה מבלה בורידה בחושך, זה יהיה גם סוף פתאום, כפי שהתחיל, אחרי הכל, רק מומחי אמנות אמיתית יוכלו לעורר מהמסך השחור.

ראשית, להתאים את עצמך כמה תאורה סקסית. אתה יכול מראש להראות זוויות רווחיות, כך שהצל לא יפעל בפנים או בגוף, מעוות אותו, אבל זה לא הכרחי לבחור אור שמש מדי, שממנו יש לשותף את ההרגשה כי סקס על וידאו יכול לקרות רק בגן עדן.

שנית, לסדר בחדר נוח, ולוודא שאתה לא מואר מאחורי החלון, כי אלה הפנים יהיה מטושטש. כאן אתה יכול להשתמש באור טבעת, אשר משמש בדרך כלל עבור selfie או מקצועי לצלם.

מראה חיצוני

פיתוח נושא הפריט העבר, חשוב להבין כי סקס על וידאו הוא רצון אישי גרידא. עבור מישהו, חשוב מאוד ליישם איפור הערב, לעשות תסרוקת יפה או לשים על בגדים מפתים. כל הפריטים הללו מתבצעים אך ורק לבקשת הצדדים, משום שלא כל שחקניות פורנו מודאגים מאוד מההיבט הזה.

אם אתה מכוון לגישה רצינית, הגיע הזמן לקחת עסק. בהחלט להכין את העור, זה חייב להיות נקי לחות. כמו כן, השחקניות משמשים לעתים קרובות על ידי shimmers, מה שנקרא נוזל עם תוספת של גלטטר ו sequin. הכלי יכול להיות מיושם הן על הגוף כולו ועל חלקים נפרדים, להדגיש את הרגליים, עצם הבריח ועוד חלקים מנצחים.

עדיף לנטוש תסרוקות מורכבות, לעצור בהנחת יפה רשלנית, שיער בכל מקרה יבוא למצב מצער לאחר שיחת וידאו חמה.

סביבה

מה בדיוק בלתי אפשרי לחשוב ברגע האחרון הוא הסביבה הסובבת. חשוב מאוד לשאול את עצמך, אם אני רוצה להפגין שותף כי חבורה של פשתן מובטל או בלגן אור על הרקע. פרטים דומים הם חזקים מדי על אטמוספירה וידאו על וידאו!

אנשים זרים מהבהבים במסגרת או במכשירי שולחן מקשקש מחדר אחר, אינם צפויים לתת לך ולשותף לשחרר ולפחות להתחיל לדבר. ודא שאף אחד לא ילך לחדר ואשפה או פריטים אישיים יופיעו ברקע.

מתחננת מרחוק (אתה לא צריך לטפס מיד לאיברים המיניים, עדיף להתחיל עם הגוף המתבגר - ירכיים, ידיים, שדיים)

סקס, הן במובן הרגיל והן בסרטון, לא סובל. התחל מופע ללא preheating - זוהי טעות גסה. בנושא זה, sexologists יש גם כמה עצות.

ראשית, להתחיל עם שיחות, פשוט לא לדון בחיים. מילים צריכות להיות מלוכלכות ומביכות מעט. נסו לספר לשותף שהם חשבו להראות היום, ולא לשכוח פעולות קוליות. פרוע עד ערב אחד שאתה פורנו ולבצע את הרצונות הנועזים ביותר.

שנית, לחקור את הגוף שלך. עדיף לנוע בצורה חלקה מן הצוואר לרגליים. מגרה את האזורים הארוגניים שלך עם שבץ או סטירות, מלקקות של אצבעות, עם מעבר חלק איברי המין, אתה משוחרר מאוד לא רק שותף, אבל גם את עצמך. חשוב מאוד לעמוד ברגע עם ההקדמה, לא יורד את המצלמה לרשויות מיד לאחר התחברות. אין זה סביר כי השותף רק מעריך את הפרספקטיבה הזו, את הפנים ואת הגוף צילום מקרוב הם גם חשובים.

שוחחו זה עם השלבים הבאים)

לא פחות היבט חשוב במהלך תרגול וידאו וידאו - תקשורת. אם השיחה תלווה את הרשרש הנצחי, והמשתתפים בשיחות יטילו את עצמם במראה רפה, ואז הרעיון החם יסתובב במהרה לקומדיה מטומטמת.

קודם כל זה יהיה קשה לדבר, אבל זה רק שווה להתחיל. נסו לתאר את הפעולות שלך כמו הידיים שלך ירד, איזה חלק של הגוף הם. אל תשכח כי השותף יכול גם לחוות מבוכה, כל כך בטוח להזכיר אשר הוא חם וכמה מתמודדים.

תצוגת קוד

אם אתה באמת מוגבל ורוצה לתת חצי השני שיחה בלתי נשכחת - לארגן מופע. תמונה מינית, פתיחה, בחר תאורה אינטימית, למשל, ליווי אדום ומוסיקלי.

הוכנה גלוי חלום על שיתוף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ועדינים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים שימושיים לעבודה.

ריקוד פרטי לאחר יום קשה בהפרדה יהיה המום ואת קריסת כל המשתתפים.

גם מין וידאו אתה יכול לגלוש אלמנטים משחק תפקידים. תארו לעצמכם שיחה מורכבת של הראשי והמזכיר. מישהו היה מאוד להוט צריך להיענש. פנטזיה זו, כמובן, אינה מוגבלת. תלבושות וגרוטים תלויים רק על הרצון של שותפים ומצב רוח!

זה רק 8 צעדים פשוטים, סקס על וידאו הופך לניסוי חם באיכות גבוהה. אל תפחד להתנסות בפורמטים קרבה, אך לא לשכוח למנוע שותף על המשאלות שהתעוררו.

Просмотров: 250 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar